Kvällspromenad

Igår var vi först ute och gick till affären på morgonen 9.30 var vi redan påväg hemåt igen :) Sen på kvällen gick vi en lång runda på 1 timme och 40 minuter, det kändes i mina otränade ben och min stackars mage :) Men det var sköönt! Vi plockade blommor påvägen hem, eller jag plockade dom Nikita pekade på, när hon fick en blomma tog hon bara sönder den :) Ännu ett nytt ord kom igår när vi va ute, träd (tä) som hon sa och peka på hela vägen hem :)



Idag när vi skulle äta frukost skulle Nikita först bara ha skinka, sen satt hon och vänta på att stumpen skulle komma, vilket han alltid gör när vi äter, så hon kunde ge den till honom, då skulle hon ha en ny, ja stoppa i din mun då sa jag och hon svara mm, hon får en ny skinka och snabbt ger hon den också till stumpen, med världens leende på läpparna. Då när hon inte får mer skinka ska hon ha en macka istället, med skinka på så hon kan ta bort skinkan och snabbt igen ge till Stumpen. Hon åt lite smör till frukost resten gav hon till Stumpen :) Men det var inte så länge sen hon drack 220ml välling.

Och i morse innan jag vakna hade hon tagit av sig blöjan, innan hon kissat i den, ändå så höll hon sig och det var precis så vi hann till toan, så duktig! Numera gör hon både nr1 och nr2 på toan och inte pottan. Om hon börjar kissa lite så säger hon till och sen springer hon in på toan, hon är jätte duktig verkligen!

Kommentarer
Louise Skrev:

Åh, jag vill också att Leona ska säga ifrån när hon vill på toa...

Ska köpa en potta sen och se om hon vill använda den, hon blir rädd när man sätter henne på toaletten :P

Hur har du gjort? :)

2011-08-05 @ 12:16:07
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Thakock Skrev:

Vad roligt att det går så bra med toaträningen! Får hoppas ni slipper blöja helt snart! =D

2011-08-05 @ 17:59:00
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: