Fika

Kände inte för att bara sitta hemma idag heller när det är så fint väder ute, så vi gick till ett café och tog en fika. Nikita ville dock varken ha macka eller kaka utan leka istället, hon skulle ha med sig den leksaken hem, stoppa ner den i vagnen och när jag tog ut den la hon tillbaka den, så jag fick sätta henne i vagnen för att kunna lägga tillbaka leksaken igen, hehe. Påvägen hem sa hon bil till alla bilar vi gick förbi och peka, men inte dom som körde förbi utan bara dom som stog parkerade :) Ett nytt ord som kom igår tror jag.
 
Nikita springer runt med favoritleksaken som hade ett väldigt jobbigt ljud när man drog den :)

Jag gjorde lunch till Nikita när vi kom hem eftersom hon inte ville ha fika, men trots att hon åt bra ville hon ha välling efter 30 minuter, jag trodde då hon skulle somna när hon stoppa in sig i täcket, men nej då. Det gjorde hon däremot nu några minuter senare:)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad trevligt med fika. =)

2011-08-03 @ 13:56:26
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: