Båtpremiär

Vad härligt det är att vakna före Nikita, kunna sitta och ta det lugnt på morgonen när man är morgontrött :) Hon har sovit bra inatt mot tidigare nätter då hon vaknat först vid 2 och sen är det morgon vid 7-8. Inatt var det kissblåsan som väckte mig vid 2 och Nikita sov vidare, sen vakna jag halv 6 och kunde inte somna om, när jag precis höll på att somna då vaknar Nikita för välling. Och idag vakna jag 8.20 óch Nikita sover än.

Igår kväll fick Nikita åka båt för första gången i sitt liv, hon tyckte det var väldigt roligt när vattnet skvätte men när vi var påväg hemåt igen var det tråkigt o åka båt, men det var roligt längre än jag trodde hon skulle tycka :)


Himla mysigt att åka båt! :)

Nikita fick inviga sin fina vinterjacka igår med :)


Kommentarer
Natta Skrev:

Det är jätte bra att du trivs, då vet du ju att det skulle bli bra om du flyttade dit. Tänk dock på en sak, det är att André (om ni fixar delad vårdnad) kan bestämma om du får flytta med Nikita eller inte.



Saknar dig med, massor! <3

2011-08-10 @ 09:16:22
URL: http://kattmyntan.blogg.se/
Thakock Skrev:

Mysigt att åka båt ju! =)

2011-08-10 @ 15:48:56
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: