Videoklipp

Vet inte riktigt var hon fått det där ifrån, men hon går alltså och snyter sig i handduken! Jag höll på att garva ihjäl mig när hon går fram till spisen, drar ner handduken och börjar snyta sig med den, sötunge!



Nu sover min lilla älskling så jag passar på att dricka mitt kaffe jag satte på förut men glömde bort :) Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska sitta här under tiden Nikita sover och bara vara eller om jag ska ta tag i alla måsten! Helt sjukt hur den lilla tjejen kan stöka till här hemma! Allt river hon fram, vart hon än är så drar hon fram saker! Förstökte få henne alla lägga tillbaka sakerna i skåp och lådor igen, nej sa hon skaka på huvudet och sprang där ifrån, skrutt! ♥ Kan man annat än börja skratta när hon gör så? :)

Jag tänker på det varje dag, hur lyckligt lottad jag är som fick bli Nikitas mamma, varje dag får hon höra hur värdefull hon är, hur älskad hon är, varje kväll precis innan hon somnar berättar jag för henne hur mycket hon betyder, och jag får alltid svaret med en puss. Det värmer nått otroligt när hon pussas och kramas utan att man frågar om det, jag älskar allt med att vara mamma, även trotset! Det är så häftigt att se hur hon har en så stark vilja, att hon kan bli så förbannad över en så liten sak som inte pilla på tvn till exempel! Min otroliga lilla unge, som jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Så underbara klipp! =D



Hon växer så det knakar ju. =)

2011-04-05 @ 15:24:14
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Haha, du får försöka ta dej dit någon gång! =D

Hur långt har du dit? =)



Nee, denne ggn får han inte följa med. Han har bytt jobb denne månaden så vi bestämde han skulle vara där och inte ta ledigt direkt :P

2011-04-05 @ 15:40:50
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: