Välling

Ja, Nikita har börjat dricka välling igen! Igår drack hon 70ml på morgonen och 70ml på kvällen, idag har hon druckit 60ml. Det är framsteg mot innan då hon drack mellan 10-50ml :) Och när man frågar om hon vill ha välling smaskar hon med munnen och ställer sig vid micron där vi gör iodrning vällingen!


Nikita inviger sitt förkläde :) Tyckte de såg så sött ut när hon skulle ge katten mat i förklädet så va tvungen att ta kort! :)


Bildbevis på att min fina man faktiskt följde med ut och lekte igår, och faktiskt det var han som sa att vi skulle gå ut! Han är inte den som vill vara ute direkt så visst blev jag förvånad! :) Mina fina små älsklingar! ♥


Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad roligt att hon äter välling lite bättre. =)

2011-04-03 @ 15:35:35
URL: http://briadlover.blogg.se/
Cicci - Mamma till lilla J Skrev:

Hehe, njaa köket kunde vart finare.. Det är mycket kvar innan vi är nöjda.. Golven ska bytas i köket och hallen å det är ju det som gör det mesta.. Sen ska tapeter också bytas men inte riktigt än.. GOLVEN FÖRST.. MEr bilder på lägenheten kommer framöver när jag orkar ta tag i att fota mer. och vi kanske iaf ska få upp gariner först.. haha!! Jag har inte hottat dem jag vill ha än så det är tomt i 5 fönster.. :o)

2011-04-03 @ 17:39:49
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: