Utelek

När jag skrivit förra inlägget frågade jag Nikita som stog i bara blöja om hon ville gå ut, hon nickade och gick och hämta sina skor ;) Så vi klädde på oss och gick ut. Jag trodde det skulle vara tråkigt väder för det var mulet och ingen sol när vi va inne, men efter en kort stund kom solen fram och det blev riktigt skönt. Vi tog en liten promenad och sen lekte vi ute i 2 timmar, det var skönt! Mat när vi kom in och nu somna Nikita! När vi varit ute en stund fick vi lekkompisar, Natalie och Kevin kom ut och lekte :)


En färgglad Nikita som inte vill sitta i vangen mer utan gunga :)
Vi körde på gräs, grus och i sanden och det gick faktiskt bra! På vissa ställen i sanden var den lite svårkörd, men det är nog alla vagnar ;)


Nikita åkte karusell, och sen kom kompisen Kevin :)




Nu ska jag nog bara njuta av lugnet, sätta på en kopp kaffe och bara vara, kanske slänga mig i duschen också. Så skönt när Nikita sover, framförallt då hon sover 1½ - 2 timmar, det är skönt! Men sen är det för länge för då saknar jag henne :) Mitt älskade hjärta ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vilken tur vagnen funkar som den ska.

Kan ju underlätta en hel del =D

2011-04-14 @ 15:59:16
URL: http://briadlover.blogg.se/
Hannele - mamma till 2 prinsar Skrev:

Svar:

Tack så mycket :)

2011-04-14 @ 18:37:24
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: