Underbar vårdag

Helt otroligt! Jag lyckades igår få min man att skura golv, idag fick jag honom med på promenad!! Vi tänkte gå till Nikitas farmor och farfar för att gå ut med hunden, men när vi kom fram var det ingen hemma så vi gick vidare till Becca&Co. Var där och lekte en stund och sen gick vi hem för att äta och sova sen ska jag och Nikita gå tillbaka dit igen :) Så typiskt, när vi gick hem somna Nikita i vagnen, men vakna när vi kom till porten, jag bärde upp henne och la henne i sängen, hon somna om igen och då ser jag att hon kissat igenom, skitblöjor! (Vi hade nyligen bytt så den låg väl fel eller nått) så upp och byta blöjan och sen ville inte Nikita somna om igen. Så vi åt först och sen la jag henne igen och då gick de bättre.


Pappa drog vagnen frivilligt nästan hela tiden :)


Zeline och Linnéa låg och busa på govlet, helt underbart att höra dom skratta så!
Och Nikita gick omkring och drack vatten, hon är ofta nakenfis där för alltid ska hon hälla vatten på tröjan så den blir blöt :)


Och Linnéa vill smaka vatten men det får hon inte, nej sa Nikita bestämt och gick därifrån! Vadå utnyttja att hon är större? ;) Men Linnéa springer nog snart hon med, så stadig hon har blivit och jag har till och med fått se henne ta ett litet steg, blir lika ivrig som jag var när Nikita höll på att lära dig gå! Häftigt med barnutveckling, även andras barn :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Oj oj, du börjar få rätt på karlen ju. Du får undervisa oss andra sen ;D

2011-04-17 @ 15:49:09
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: