Trots


Nikita orkade inte gå runt staketet så hon försökte klättra igenom den, haha!

Hur länge ska hon vara i den här trots perioden? Tycker det hållt på länge nu! Men nu kan hon utan anledning bli skitförbannad, slåss och spottas utan att nått har hänt. Vi kan sitta och leka och ha det jätte kul och helt plötsligt får hon utbrott! Vet inte alls vad jag ska göra när hon blir sån. Jag har försökt krama och pussa, jag har ignorerat, jag har försökt lugna ner henne men sen är det som att vända på en hand och hon blir jätte glad nästa sekund. Och ännu värre är det om hon gör nått hon inte får, eller inte får sin vilja igenom!

Men hon är också mycket mysigare mellan trotset ;) Hon kramas och pussas väldigt mycket och är en riktigt busunge som hittar på massa lustiga saker så visst får man skratta många gånger om dagen med henne i sitt liv :) När hon ska sova pussas hon jätte mycket och nu har hon börjat gosa sin näsa mot min näsa innan hon ska sova också, hur sött som helst! ♥

Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

Vi har än så länge sluppit trots som tur är =)



Inskolningen sker nog 15 augusti så vi hinner innan minibebis ska komma

2011-04-15 @ 08:30:06
URL: http://saratilling.se
Thakock Skrev:

Så söt hon är,



Hoppas att trotsen lägger sig snart. =)

2011-04-15 @ 10:31:46
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: