Skogen


Nikita åkte rutschkana helt själv idag, min stora tjej!

Idag när vi vakna hade jag så himla stor lust att gå ut till skogen! Underbart väder och något att göra samtidigt som vi får frisk luft. Vi tog med oss Natalie&Co ut också :)


Nikita fick gå själv tills vi kom till alla bilar och sen när vi kom fram till gruset, det gick lite långsamt där, va ju roligare att leka med grus!


Fina älskade ungar! ♥


Kevin hjälper Nikita att dricka vatten, sötungar!


Det var inte så lätt att gräva med spadarna i jorden direkt ;)


Kevin utforskar skogen, och hitta en stor pinne! :)


Och fortfarande inte en bebis, utan en enorm mage! 4 dagar över tiden kan inte vara roligt! Men vacker som få är hon! ♥


Tillbaka från skogen gick vi till lekplatsen en snabbis också, Natalie och dom skulle ner till BM och förhoppningsvis åka in till förlossningen och föda barn :)


När dom andra gått åkte Nikita kanske 20 gånger till innan vi gick in, det ville inte Nikita men vi skulle in och äta och sova och jag sa att vi kunde gå ut sen igen, så när hon ätit gick hon fram till dörren, och blev förbannad när jag sa att hon skulle sova först också, men hon somnade snabbt ändå :) Så vi får gå ut och leka mer sen när hon vaknat igen :)


Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

Duktiga tjejen!!!



hahaha Jag säger ju att ja är förvirrad. Ska ändra det. Tack för dina fina ord förresten =)

2011-04-28 @ 22:02:19
URL: http://saratilling.se
Thakock Skrev:

Duktig hon är! =D



Oj oj vilken mage! Blev det någon bebis eller? =D

2011-04-29 @ 16:36:00
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: