Paket

Fick hem mitt efterlängtade paket från hm, vår och sommar kläder till Nikita! Nöjd med allt förutom att mössan skulle nog varit en mindre storlek, men har jag då tur kanske hon kan ha den nästa år också. Den ville hon inte ha på sig inne och när vi skulle ut glömde jag ta kort så får bli imorgon istället :)


En låång tunika som ser ut som ett nattlinne på henne, förhoppningsvis växer hon väl till sig lite till sommaren ;) Älskar legginsen!


En till tunika och ett par till leggins :) Hon är röd i pannan för hon inte fick sin vilja igenom :)


Älskar bilderna! Så där nära har stumpen aldrig varit frivilligt mot Nikita, hon höll på att pussa massa på honom och han undra nog va hon höll på med ;) Mina fina älsklingar! ♥


När Nikita vaknat idag efter napen så smög hon ut från sitt rum och kom och satte sig i mitt knä i soffan och kramades, sen gick hon och pussa på stumpen som låg brevid! ♥



Vi har haft ännu en riktigt mysig dag med mycket bus, lek och kärlek! Vad var livet egentligen innan man fick barn, jag kan verkligen inte förstå hur jag en gång kunnat leva utan henne! Hur orkade man komma upp på morgonen utan att få mötas av det vackra leendet? Hur orkade man kämpa dåliga dagar när det ändå inte fanns nått som betydde så mycket! Som jag älskar dig mitt älskade vackra barn, du är det bästa som någonsin hänt i mitt liv och jag kommer alltid vara stolt över dig, vad du än gör för val i livet! ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Jätte fina kläder! Den med rosetten var ju helt underbar! =D



2011-04-07 @ 09:49:29
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: