Öppna förskolan

Idag vakna Nikita tidigt! Kort efter 7 slog hon upp ögonen och jag hade precis vaknat till för att vända mig om, svintrött! Från att sova till 10 ena dagen till 7 nästa, och ändå somnat samma tid på kvällen! Men då kom vi ner till ÖF tidigare iaf, efter 9 var vi där inne, bara en till som va där då. Jätte lugnt för att vara fredag! Nikita fick massa av sina utbrott, utan anledning så jag frågade hon som jobbar där vad jag ska göra när hon blir så, och det enda jag kunde göra va att visa kärlek och krama om henne. Inte så lätt eftersom hon då försöker ta sig ur mitt grepp och blir verkligen hysterisk, får verkligen kämpa för att hålla tårarna inne när hon blir så. Det är inte lätt o veta vad man ska göra när man inte vet varför hon blir så!


Hej då mamma!



Jag tänkte att Nikita skulle sova i vagnen under en promenad och sen gå tillbaka när hon vaknat, det tyckte inte hon så vi gick hem. När vi precis var här utanför då somnar hon i vagnen :) Så när hon vaknat blir det dra med sig pappa andré ner till ÖF så Nikita får leka av sig ännu mer, och få ännu mer utbrott ;) Var inne på bvc också och vägde o mäte, och som jag trodde hade hon inte kommit över 9kg. 8830g och 75cm är hon nu, hon tappade ännu mer på vikten och nu sa hon att Nikita inte får tappa mer på vikten, men när man kollar på henne så ser hon välmående ut så hon är inte undernärd iaf, känns skönt o veta. Vi kom däremot fram till vad som kunde va problemet så det ska vi testa nu, vad det är tänker jag inte gå in på här! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Men va? Får vi inte veta det ?;)



nee, sådant ska hålla för dej själv. Allt behöver vi inte få veta ;)

2011-04-01 @ 18:22:25
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: