Öppna förskolan

Idag blev jag väckt på det sötaste sättet man kan bli, med flera pussar! Klockan va runt 8.30 men vi låg kvar och busa och myste i sängen till 9, då kom jag på att det är onsdag så vi flög upp och gjorde oss iordning för att gå och leka på ÖF. Jag fråga Nikita om hon ville ha välling, mm sa hon så jag gjorde iordning, när det är klart säger hon nej och blir förbannad och går där ifrån. Iofs hade hon fått tutte på morgonen innan vi gick upp men ändå :)

Sen stressa ner så vi va där innan 10 iaf, det stänger ju vid 12 men hon som jobbar där går vid 11 eller nått sånt är det :) Så en stund fick liten leka av sig iaf :) När vi kom hem åt vi lite och lekte på Nikitas rum tills hon skulle sova och nu precis somna hon. Hon drack iaf vällingen när vi kom hem, 60ml blev det idag, igårkväll däremot drack hon över 100ml så det är väldigt bra för att vara henne!


Nikita äter gurka och stumpen tigger, även att han inte tycker om det! Hon gick direkt fram till honom och skulle ge honom gurka och blev förbannad när han inte ville ha! Söta unge! ♥


Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

Härlig väckarklocka =)

2011-04-06 @ 13:52:29
URL: http://saratilling.se/
Thakock Skrev:

Trevligt sätt att vakna på ju! =)

2011-04-06 @ 16:39:22
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Jag måste torktumla...Finns inget värre än håriga kläder =/

2011-04-06 @ 16:40:35
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: