Ont

Fy vad synd det är om mig idag! Jag verkligen hatar tandläkaren och dra ut en tand är det värsta som finns, inte bara de man blir ruinerad också! 2 såna där enorma sprutor och så dela dom tanden i 4 bitar, jag trodde dom dela den i 2 delar så när dom tagit ut 2 trodde jag de va klart, men det var de inte! Envis jäkel va de också! Har ont i hela käken nu ju! När jag var yngre drog jag ut 8-10 mjölktänder för att fixa tandställning som sen aldrig blev av. Hur klarade jag av de då? :)

Och så mycket blod det kommit, så har hela tiden fått gå med papper i munnen och torka munnen, då gick Nikita in på toan, hämta toapapper sen kom hon till mig och torkade sin mun med papper precis som jag gjorde, haha!

Nya H&M katalogen kom idag, och Nikita titta i den direkt när jag lagt ifrån mig den för att visa vad hon ville ha :)


Har precis pratat med min bror, vi ska samåka med dom ner till Öland så sparar vi bensin båda två, tur att man har en kombi! Som jag längtar! Men nu så är det mesta nerpackat och snart bär det av! Jag hade ju planerat att spara pengar på mobilen (Jag har en gräns på 200:- eftersom jag får ringa för hela månadsbeloppet) Men denna månad satte jag på 150:- för att ändra nu i dagarna så jag kunde blogga från mobilen nere i öland, men det tyckte inte 3 eftersom man tydligen bara kan ändra maxgräns 1 gång per månadsfaktura, väldigt dåligt tycker jag! Så denna månad förlorar jag 50:- eftersom jag hade fått ringa upp dom utan att det kostat extra, men men då vet jag de till nästa gång iaf :) Vet inte än hur länge vi ska va där, antingen till söndag eller måndag iaf :)

Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

hahaha Hon vet vad hon vill ha!

2011-04-20 @ 22:24:14
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: