Öland dag 1

Vi åkte hemifrån vid 12.30. 3½ timme tog resan med 2 pauser. Nikita sov ca 10 minuter  bilresan ner och skrek kanske 2 timmar av resan. Hon tyckte inte om att åka så långt. När vi tog pauserna blev hon helt galen och sprang omkring massor, och sen blev hon skitförbannad när vi satte oss i bilen igen, klart det inte är kul att åka så långt!


Nikita äter baconsnaks i bilen och myser med nallen

Vi bodde i en stugamitt ute i skogen, jätte mysigt! På kvällen sen gick vi och kolla på havet som låg en bit bort, Nikita tyckte de va superspännande att titta på vattnet och hon var nog ganska sugen på att bada såg det ut som, men det var nog en aning för kallt ;) Nikita var riktigt övertrött på kvällen, hon ville inte sova och jag försökte lägga henne ganska många gånger innan hon somna efter 22. Då somna hon iofs väldigt fort, hon var nog ganska trött :) Så idag har det mest blivit åka bil och ta det lugnt!


Påväg till stranden, min lillebror tyckte nog jag var för långsam för han vände så han kunde gå bredvid mig en stund :)



Min vackra mamma fick avsluta första dagen från Öland!


Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch ja, sitta i bilen länge när man är liten är inte skoj =P

2011-04-25 @ 12:14:15
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: