ÖF

Typiskt, när öf är öppet vaknar Nikita runt 9 då det öppnar, men annars kan hon vakna tidigare, typ som igår 7.30 och idag 9. Men vi stressade iordning oss åt och gick ner och va där innan 10 iaf så liten fick leka av sig lite. Vi tänkte gå dit i eftermiddag också men andré hade glömt nyckeln på jobbet så vi åkte hem med honom så Nikita kunde sova lite.

Igårkväll hade jag det himla trevligt, när Nikita äntligen (!) somnat efter 2 timmar från att jag försökt lägga henne, gick jag bort till Natalie och spela kort och snacka skit, kände på bebissparkar och gosa med finaste magen! Måste ju passa på för inte länge hon kommer ha den :) Det var för längesen sist! ♥


En trött Nikita visar upp sin mössa tillsammans med jackan, tycker rosa och blått tillsammans är så fint, speciellt turkos färg :)

Och ett kort klipp från igår hos mamma, jag höll på att garva ihjäl mig när Nikita försökte gå med den där enorma stöveln! Fick ju tyvärr fram kameran för sent men sött är det! :)



Kommentarer
Wictoria - Mamma till 3 underbara änglar. Skrev:

hon är jätte fin i sin jacka och mössa :)



Tack gumman ! =) jaa hon är perfekt precis som dom andra två. så snäll så.

kramisar.

2011-04-08 @ 19:47:25
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Thakock Skrev:

Vad mysigt med gravidmage! =D



Så söt hon är! =P

2011-04-08 @ 21:29:10
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

ååh så söt film :)

hon får gärna lära Hailey hur man springer sådär också :D

kram

2011-04-08 @ 22:39:52
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: