Nya vagnen

Vi åkte och hämta ut vagnen så fort andré kom hem men då ska ju såklart dom börja strula med att jag inte skaffat nytt leg sen vi gifte oss, alltså har gamla efternamet på den. Har kunnat hämta ut paket med faktura innan, men inte nu när jag skulle betala med postförskott skitförbannad blev jag när vi inte fick hämta ut paketet, så hem för att hämta papperna som det står mitt nya och gamla efternamn och då gick det bra att hämta ut.

Nikita var på vangen direkt, vi hann inte ens montera ihop den innan hon klättra på den och direkt la sig i vangen, inte tillräckligt snabb med kameran just då ;)


Nikita hjälper pappa montera ihop den, och smakar på den, tror den fick godkänt faktiskt :)

Vi invigde vagnen och gick bort till mamma en sväng. Och det var skillnad från våran stora klumpiga vagn! Men jag trodde den skulle va mer lättkörd än den är, jag tyckte den drog åt höger hela tiden, andré tyckte den drog åt alla håll ;) Körde lite på grus och även där gick det bättre än jag trodde, jo jag är nöjd med vagnen. Väger lite, liten ihopfälld väldigt liten och smidig vagn, desstuom jätte snygg. Nu är Nikita riktigt färgglad i vagnen iaf, svart, röd, blå, rosa, svart, vit, grå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: