Magen efter graviditeten

Ungefär såhär har min mage sett ut det senaste året, tills jag började träna magen inåt istället för situps och jag ser redan stor skillnad, idag är magen nästan helt platt, och huden har blivit fasatare också, har haft en sån där mysig degmage man kan dra ut hur långt som helst ungefär innan :) Hittade en tråd på familjeliv som skriver om den metoden Här kan ni läsa den tråden! :)


Februari 2010 ungefär 1 månad efter förlossningen


Nu nästan 15 månader efter förlossningen

Magen ser mer vältränad ut också även att jag fuskat vädligt mycket, man ska helst göra 1000 om dagen, jag gör nog inte ens 500 tror jag. Jag gör dessutom inte varje dag och märker redan stor skillnad, jag får nu emellan knappt 1 finger mellan magmusklerna, innan fick jag emellan 2!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Det syns verkligen! Bra jobbat! =)

2011-04-06 @ 22:00:55
URL: http://briadlover.blogg.se/
Therese Skrev:

Vilken skillnad! Bra jobbat! Hur länge har du kört denna metoden? MItt problem är just min degmage. Ska absolut testa detta. Gäller bara att komma ihåg det under dagen. Jag glömde ju tom bort knipövningarna efter förlossnignen:)

2011-04-06 @ 22:41:41
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: