Lördag morgon

Jag och Nikita har en mysmorgon och pappa adré fick sovmorgon idag. Vi har ätit frukost och suttit och myst en stund och nu sitter vi och leker på hennes rum. Funderar på om vi ska gå till Natalie&Co och dricka kaffe så får andré sova ostört. Nepp fortfarande ingen bebis för hennes del, och imorgon har hon gått över en hel vecka!

Igår var vi på ÖF hela dagen, enda till 15.30 då vi åkte hem och la Nikita som somnade på 2 sekunder! När hon sen vaknat grillade vi kött och sen gick jag och Nikita till mamma och lekte. André kom dit sent på kvällen när Nikita var jätte trött så han fick typ vända i dörren :)

Nikita har nu lärt sig att blåsa där hon får ont. Igår slog hon i foten lite så jag sa att hon skulle blåsa på foten och det gjorde hon sen sprang hon iväg och var glad :) Varje gång man säger att hon är duktig klappar hon händerna. Ber man henne slänga nått slänger hon de antingen i papperskorgen vid andrés dator eller i den i köket. Hon vet var flera kroppsdelar finns som öga, näsa, mun, mage, navel, snippa, rumpa, hand och fot. Hon är himla duktig min lilla tjej!


Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad duktig hon är som lär sig så mkt så snabbt. Du ska vara riktigt stolt! =D



MeH!! Du får skälla på hennes mage så bebben tittar ut snart. Kan ju inte vara kul och gå över. =P

2011-04-30 @ 10:15:12
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: