Lekdag

Vi har verkligen haft en lekdag idag, först ÖF i morse, sen hem för att sova och äta sen tillbaka till ÖF och lekte igen, sen hem till Zeline&Linnéa och leka och trotsa och sen hem. Hon fick lägga sig tidigt idag, och somnade ganska fort, ville inte läsa saga heller. Vid 18 så sov hon och har sovit utan ett ljud sen dess, förmodligen en tidig morgon imorgon!

Nikitas hemska trots har alltså fortsatt, hela dagen. Och varje gång hon får sånt utbrott har jag lyckats ha tålamod och lugnat ner henne utan att själv bli upprörd, känns bra! Jag hoppas denna period snart är över och längtar så inte tills trotset blir värre ;) Har läst på familjeliv att det verkar vara väldigt vanligt att dom har en trotsperiod vid 14 månader, det var ganska många som skrev det just 14 månader så det är helt normalt! Tur att hon emellanåt är den glada snälla unge hon faktiskt är som pussas och kramas och skrattar :)

Ska gå och lägga mig tidigare än vanligt ikväll, är så trött och vet att Nikita kommer vakna tidigt imorgon! :)

Kommentarer
Patricia & Wilja Skrev:

Men... Jag är utan ord, jag vet inte hur ja ska uttrycka mig! Hur kan man vara så jäkla genomgo som människa att skriva dessa fina ord till mig! Du känner mig inte ens, men visar ändå ditt stöd... Jag är helt salig! Vet att du har läst min blogg länge, och jag likaså din! Är så förbaskat glad, och de gör mig så sjukt ledsen att jag inte kan träffa dig och säga detta till dig! Utan sitta bakom en skärm.. Människor som dig, dom vill man ha i sitt liv! <3



Vill att du ska veta att dina ord värmde. Otroligt mycket!

Massor Kramar från oss.

2011-04-01 @ 22:11:52
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: