Lek hela dagen lång

Det var en trött Nikita som somnade fort ikväll! Hon har verkligen lekt från morgon till kväll, först ÖF i förmiddags, sen hem för att sova och äta och sen tillbaka igen. Sen åkte vi direkt till Zeline&Linnéa och lekte tills Nikita skulle hem och sova. Så nu har Nikita fått leka av sig ordentligt! Hon har inte trotsat lika mycket idag som hon brukar, men när vi kom och lekte med Zeline trotsa dom i takt, som vanligt ;)

Igen är hon inne i en vägrar äta hemma period, välling har hon slutat med också så jag hoppas det är dom envisa tänderna som bråkar igen. Hos Becca&Co eller på ÖF äter hon ganska bra, men inte hemma. Vääldigt jobbigt när hon är så liten, men jag försöker stänga av dom känslorna för att inte visa Nikita hur ont det gör när hon inte äter. Men jag håller tummarna för det är en kort strejkperiod och inte en såndär som håller i sig i veckor, ibland månader!


Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

Ush! Det är ju bara så tråkigt när de inte äter. En vecka klarar jag, sen blir jag helt förstörd hehehe

2011-04-16 @ 16:41:45
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: