Helt underbar dag

Idag har vi absolut haft en toppendag! Helt underbart väder, för det mesta glad unge och trevligt sällskap! När Nikita vaknat åkte vi till Becca&co och gick en kort promenad till sjön där vi hade picknick och ungarna fick leka av sig. Va där ungefär 2 timmar sen åkte vi hem och åt och sen tillbaka och leka igen. När vi kom innanför dörren ikväll hann jag inte ens få av mig jackan innan Nikita var på sitt rum påväg till sängen, hon var trött idag!


Pappa fick köra vagnen idag :)


Mina fina vid sjön ♥


Zeline och Nikita satt och lekte så snällt i sanden, tog lång tid innan dom börja bråka faktiskt :)


Inte lätt att få en bra bild på 3 busungar :)


När vagnarna var sådär nära varandra tog Zeline tag i Nikitas hand och det var så sött! Sen kom en hund förbi så dom tittar på den och jag fick aldrig någon bild på när dom höll varandra i händerna men nästan :)

Älskade ungar! Zeline kommer ofta upp till mig och kramas eller sätter sig i mitt knä, hur mysigt som helst men då blir Nikita svartsjuk så jag tar upp Nikita också så båda sitter i mitt knä, men det går inte dom med på så det blir nästan alltid bråk mellan dom :) Dom bråkar väldigt ofta med varandra, men det är också väldigt ofta dom kramas och pussas och leker, det är hur sött som helst! Och Linnéa, hur snäll som helst och är alltid glad, och så har vi våra älskade trotsungar ;) ♥

Kommentarer
Wictoria - Mamma till 3 underbara änglar. Skrev:

jaa förlossningen kunde inte blivit bättre faktiskt! :) vilken skillnad på att föda på ett datum en att det skulle komma spontant, känns fortfarande overkligt . =) kramisar

2011-04-10 @ 10:43:20
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Thakock Skrev:

Fina bilder =)



Låter som ni haft en riktigt skön dag med utflykt och allt. =D

2011-04-10 @ 11:05:58
URL: http://briadlover.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Såna dagar kan man leva på ett tag =)

2011-04-10 @ 13:02:03
URL: http://saratilling.se
MammaBecca Skrev:

Det var en underbar dag. Vi får se till att det blir fler gånger. Nästa gång tar vi med oss ordentligt med picknick <3

2011-04-23 @ 23:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: