Gör oss redo

Vi packar det sista och gör oss redo att åka. Vi skulle åka någon gång mellan 12-15, förhoppningsvis precis när Nikita vill sova, det skulle va perfekt! Nikita vakna 5.30 inatt, och hon låg och prata, blev förbannad på mig när jag vände mig om och försökte sova, så jag tänkte att jaha, nu kommer väl dom tidiga mornarna men nej hon somnade om efter en stund och vid 9 vakna hon när jag var påväg upp.

Hon och stumpen har fått skinka, eller ja Nikita har gett nästan all sin skinka till stumpen, och sen blev hon ledsen när den tog slut, hon fick mer skinka och stumpen fick en bit, men ändå gav hon bort den med till stumpen :) Haha!

Mycket packning har det blivit, men så blir det när vi inte riktigt vet hur länge vi ska va borta, och desstom ha barn! Blöjor köper vi påvägen så vi slipper packa ner massa blöjor hemma men det blir nog fullt ändå. Sen min bror och hans flickväns packning, ja det blir nog fullt! :) 2 fulla bilar kommer vi va som åker, min mamma, hennes sambo och deras 3 barn, vi 3 och min bror och hans flickvän. Det kommer bara vara 1 av mina syskon som saknas där nere :)

Jag kom på igår att mamma har ju gratis internet på telefonen så ska försöka låna hennes mobil så jag kan blogga lite, såå länge klarar jag mig nog inte utan bloggen ;)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Hoppas ni får riktigt skoj! =D

Och fint väder!



Jag väntar tålmodigt...någon gång kommer du hem ju ;D

2011-04-21 @ 15:54:30
URL: http://briadlover.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Hur går det med hennes ätande? Fortfarande kräsen?

2011-04-22 @ 19:30:03
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: