Förändringar


Jag bara älskar dom här spiralljusen, vi har liknande såna i sovrummet också men jag tyckte dom här passade bättre till köket! :)


Jag gjorde iordning i tältet med så man iaf kan komma in där, och faktiskt är alla kvar där inne, men dom ligger inte riktigt så längre ;)

Vi började dagen med att gå bort och leka med Natalie&Kevin. Vi fick lunch där också och Nikita åt bra, det gör hon ju oftast inte hemma! Sen hem för att sova och ta det lugnt och sen kom 2 av mina syskon hit så mamma kunde jobba lite. Den 3e fick hon ta med sig :) Så Nikita fick leka av sig ordentligt idag också, vi gick ut en sväng och det var riktigt skönt ute trots klockan va ganska mycket. När vi kom in var det en trött Nikita som vinka sa hej hej och gick in på rummet, hon ville gå och sova! Och nu ikväll har jag sett desperate, hur bra är det inte! Nästan varje avsnitt nu för tiden börjar jag gråta! Jag hoppas verkligen dom kommer göra iaf 1 säsong till!! :)

Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

Så hon strular fortfarande med maten?

2011-04-27 @ 10:05:37
URL: http://saratilling.se
Thakock Skrev:

Jätte fina ljusgrejer =)



Ojoj, då har du haft full rulle då :P

2011-04-27 @ 11:25:41
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: