En sommardag i april!


Nikita springer till pappa som precis kommit hem från jobbet :)

Såå himla härligt väder det varit idag! Jag visste väl att jag inte taigt fel på dag ;) Vi har varit ute hela eftermiddagen/kvällen och lekt hos mamma, riktigt härligt! Jag har hoppat studsmatta så jag knappt kan gå, shit så jobbigt det är, men så kul! :) Har nu lovat min bror att komma och hoppa med honom varje dag det är fint väder ute, snacka om bra motion :) Kameran har används flitit idag, min andra lillebror ville vara fotograf idag så han har taigt kort på allt möjligt :)


När vi kom dit satt dom och lekte med såna kritor man målar på marken med, Nikita tog dom och målade kinderna med :)




Nikita och favoriten Kevin :)


Nikita hoppar studsmatta och sparkar boll med William :)


Roligt o få hela studsmattan för sig själv, vilken motion jag fått idag! Sprungit efter Nikita överallt, och när hon va på studsmattan sprang hon fram till kanten och stanna så jag sprang runt runt den där ifall hon inte skulle stannat, det tyckte hon va skitkul och jag tyckte de va jobbigt! Sen hoppa jag säkert 30 minuter sammanlagt, benen känns nu som spagetti ;) Men vilken härlig dag vi haft, älskar såna här dagar! Och den här våren/sommaren kommer definitivt bli bättre än alla år innan, nu när man får spendera dom med älskade Nikita ♥


Nu ska vi köpa barnvagn, internet är bra de! :)

Kommentarer
stina Skrev:

Verkligen sommardag! Helt ljuvligt!

2011-04-12 @ 10:25:18
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/
Thakock Skrev:

Fyyyy fasiken så gulligt när hon springer fram till honom! Vad skoj att hon vågar det! =D

2011-04-12 @ 10:32:14
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: