En riktig hemmafru

Jag har verkligen varit en riktig hemmafru idag, tagit hand om Nikita hela dagen, när hon sov storstädade jag överallt och ikväll bakade jag scoones som andré tjatat om läänge nu ;) Känner mig som en riktig hemmafru nu! Haha :)

När jag höll på att dammsuga vaknar såklart Nikita, jag hade halva vardagsrummet och hallen kvar så jag tänkte att jag tar iaf klart vardagsrummet så får jag väl dammsuga hallen med henne på armen, men hon somna om igen och sov sammanlagt 2 timmar, hon hade bara sovit 40 minuter när hon vakna. Skönt det så jag fick städa färdigt innan hon vakna :) Jag tänkte de att jaha nu kommer jag inte ens kunna dammsuga när hon sover, när ska jag då hinna dammsuga? Men jo än så länge kan hon sova igenom oväsen, tur de! :)

Har ju hittat såå söta skor jag vill ha till Nikita, jag och barnskor! Jag blir helt galen, vill ha allt för det är så sött allting! Men denna månaden blir det inte, vi åker ju till öland om ca 1 vecka så pengarna lär gå åt ändå ;) Sen vill jag ha nya skor till mig, ett par sandaler och ett par tunnare skor, har redan hittat dom jag vill ha :)


149:-


199:-

Bilder lånade: Dinsko.se


Och dessa, jag är helt kär! 249:-
Bild lånad: Deichmann


Kommentarer
Thakock Skrev:

Riktigt fina skor! =) Jag har så många sandaler typ..fast med klack. Som jag måste nog använda snart :P

2011-04-14 @ 11:41:34
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: