En dansande städhjälp


Brukar inte ha MTV på om dagarna, men hade den på förut när jag plocka lite, när en låt Nikita känner igen kom gick hon och hämta mig och ville att vi skulle dansa framför tvn, nästan för sött! Sen gick hon och hämta sopkvasten och börja sopa lite här och var, och dansa lite. Min söta unge ♥

Nu äntligen sover liten, fyy va jobbig hon blev när vi kom hem från ÖF. Hon ville först gå och lägga sig vid 11.30, så fort vi kom hem. Så jag la henne i sängen, hon somna men vakna när jag skulle ut, somna om och vakna igen och då har vi försökt i säkert 1 timme så jag orkade inte vara där inne mer när hon ändå bara vakna när jag gick ut. Nu har vi försökt 1 timme till innan hon somnat, men nu sover hon iaf. Vissa dagar är hon omöjlig att lägga, och när hon väl somnar vaknar hon när man ska gå ut och det är bara börja om igen.

Vagnen har redan kommit! Vi beställde i måndagskväll och fick mejl igår att den skickats, och nu redan framme! Det stog 5-7 leveransdagar men det gör ju inget! Synd bara att det är så tråkigt väder, men blir nog en promenad ändå så vi kan inviga den ;)


Och en slängpuss från Nikita :)

Kommentarer
Mia Skrev:

Coolt, fin video.

2011-04-28 @ 10:47:13
URL: http://stadhjalp-eskilstuna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: