En bra start

Vilken bra morgon jag fick, när Nikita vakna tog andré henne och dom gick upp och åkte iväg, lite ledsen blev hon eftersom hon är så himla mammig och aldrig vill att jag ska få sova på morgonen längre :) När dom kom tillbaka för att väcka mig öppnar jag ögonen och ser Nikita springandes mot mig med öppna armar, pussar och kramar och sen hade älskling dukat fram frukost! ♥ Dagen kunde inte startat bättre än så! :)

Nikita är i en så himla rolig period nu! Hon hämtar allt man ber henne om! Vi tog av blöjan i soffan och andré fråga om hon skulle gå och hämta en ny blöja, nej svara hon. När jag fråga hoppa hon ner från soffan och gick till garderoben där vi har dom men hon kunde inte öppna, så jag gick och öppna och satte mig igen för att se om hon hämta en blöja ändå och det gjorde hon, hon till och med stängde garderoben när hon tagit fram en blöja! När vi fått på den slängde hon den andra blöjan :)

Hon ska alltid pilla ut alla våtservetter om dom ligger framme, igår låg dom framme och hon tog upp dom så jag fråga om hon kunde gå och ge dom till pappa. Hon gick till sovrummet men istället för att ge dom till honom slängde hon dom i papperskorgen! Haha som jag garva :) Hon hittar på så knäppa saker!

Idag blir det Becca & Co, vi skulle visst till och med ta en liten promenad! Jag var tvungen att känna på andrés panna när han kom hem och sa det imorse ;) Nikita vill knappt äta alls hemma, inte mycket man får i hennes lilla mage, men där! Hon äter och äter hur mycket som helst! Så när Niikita vaknat och vi ska dit tar vi med oss mat så hon kan äta där! :) Vi har redan varit ute en sväng i det härliga vädret! Blåste lite då men annars var det riktigt skönt!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad härligt att han tog ut henne på en sväng så du fick sova lite. =)



Hoppas ni får en lika underbar dag idag som vi här nere!=D

2011-04-09 @ 14:35:37
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: