Ego bilder


Jag försökte vinkla kameran och Nikita tar kortet, sen gick hon runt för att kolla på kortet sen tillbaka igen och tog ännu ett kort, haha! :)

Nu är det inte långt kvar, imorgon åker vi!! Jag har försökt packa, men Nikita som ska hjälpa till packar upp, hon la också ner sin använda blöja i en väska, haha! :) Sen har jag dessutom åkt på världens tandvärk! Fick som tur var tid idag så jag hoppas jag kan få dra ut den denna gången! Så ont som jag haft i den skittanden! Sist jag skulle dra ut den, dagen innan Nikita föddes, hade dom inte tid att dra ut den då så nu hoppas jag dom har tid för de!

Håller på med maten och min lilla sitter och leker för sig själv. Hon sover mindre och mindre på dagarna, från att sova 1½ - 2 timmar varje dag sover hon nu inte ens 1 timme, idag sov hon 40 minuter och igår 50 minuter. Den sovstunden vill jag inte att hon ska sluta med än! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad skoj att ni ska åka iväg. Kommer du blogga eller du bloggpausar då? =)

2011-04-20 @ 21:10:36
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: