Blåser iväg!


Nikita leker ute, älskar stilen när hon ska ställa sig upp! ;)

Vi kom precis hem från mamma, vi har varit där och lekt sen 10. Helt ensam hemma var hon och det är inte vanligt! Så vi kom över och fick fika och prata och lekte, Nikita gick omkring och hjälpte till att stöka ner medans mormor försökte städa ;) Hon stoppade in massa saker i tvättmaskinen och sprang och hämta saker hon inte fick ha och sa nej och sprang iväg när man fråga om hon kunde ge mig de. En riktig busunge har hon varit idag! Några småutbrott när hon inte fick leka med allt men inte alls som hon brukar få! :)

När vi gick dit tog det väl 10 minuter istället för 5 att gå dit, som det blåste! Jag fick vända vagnen igen för det blåste så mycket mot Nikita. Tur att den är smidig att vända iaf! Jag kan också vända bara handtaget på den superlätt men då blir fjädringen fel.

När vi lämnat vagnen ville inte Nikita gå in trots att hon höll på att blåsa omkull flera gånger! Vi va ute och lekte en stund och sen gick vi in så Nikita kunde sova, hon somnade fort! Hoppas hon vaknar med samma underbara humör som hon haft hela dagen :)

Bilder från när vi va ute, såklart tog jag den röda jackan idag så jag inte kan visa hur snygg den rosa va med blåa mössan, men den är tjockare! Hennes ögon passa jätte bra til den färgen så ja, 30:- för en mössa är ju inte så farligt faktiskt :)


Nikita fick en sten hon ville ha  när vi gick hem från mormor, överlycklig!


Nikita gick bort till stenarna som är vid parkeringen där vi brukar vänta på pappa när vi ska åka någonstans, så när vi varit där en liten stund börja hon skrika efter pappa ;) Minsta ljud hon hör i trappan när andré inte är hemma springer hon till hallen och skriker efter pappa :)


Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

Supersöt jacka!!!!



hahhaa Jag tror dte är en liten påg. Får vi förhoppningsvis reda på på måndag =)

2011-04-08 @ 13:34:23
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: