älskade vår

Jag älskar verkligen våren, fåglarna, solen och värmen. Alldeles lagom varmt, inte för kallt och inte för varmt utan lagom, åh det är helt underbart! jag vill vara ute hela tiden! :) Vi gick ut och lekte ungefär 1 timme med Natalie&Co så Nikita hade lekkompis ute, det är ju mycket roligare att få leka om man har någon med sig ut :) Kameran hade jag med, men inget minneskort så det fick bli några mobilbilder på finisarna!


Nikita och Kevin leker under rutschkanan :)


Och gungar tillsammans :)


Min dator ville inte samarbeta med mig idag, var knappt att jag fick dit några bilder för datorn hade skaffat en egen vilja men nu så :) Och nu har jag inte tid att sitta här längre, snart vaknar liten som sovit över 1 timme och då är det full rulle till kvällen :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: