Uppdatering

Det tog mig nästan 1 timme att skriva förra inlägget, Nikita ville ut på upptäcksfärd så hon kröp omkring i hela lägenheten, helst in på toan där jag inte vill att hon ska vara :) Men det är ju sååå kul! :) Älskar att se henne utvecklas, och det känns så häftigt att se min lilla bebis förflytta sig själv!

Så bild på sovrummet kommer senare, när vi gjort iordning mer där inne. Vi ska sätta upp draperi och lite på väggarna innan jag vill visa helt hur det ser ut där inne, balkongen ska vi också göra iordning men det blir till nästa sommar. Först är det Nikitas rum som ska fixas med hyllor och sånt. Sen blir det nog sovrummet vi gör iordning. Men jag trivs ändå, även att det är massa saker jag vill göra med lägenheten!

Kommentarer
Thakock Skrev:

sv:Tack!

Tack, blev jätte nöjd med det. =)

2010-09-07 @ 13:51:50
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: