Trött efter en jobbig natt

Inatt är definitivt den jobbigaste med Nikita. Hon har vaknat 20-30 gånger hela natten och gnällt och gnällt, fått tutten hela tiden hon tar den en kort stund sen gnäll och gnäll igen. Och precis hela natten också, från att jag gick och la mig tills nu när vi gick upp för en liten stund sen. Så idag är jag riktigt trött.

Idag blir det lek och städ för oss, det är ju såå himla roligt o krypa efter nikita och se henne utforska för sig själv :) Det är nog roligare när hon förflyttar sig än jag trodde de skulle va faktiskt. Klart man saknar när hon va liten och bara låg där, och längtar tills hon börjar gå, prata, börjar på dagis, börjar skolan, tar studenten ja allt som har med Nikita o göra längtar jag till, och jag saknar allt som varit med henne och jag älskar att se henne utvecklas!

I morgon ska vi iaf försöka ta oss ner till öppna förskolan, dom har ju tråkigt nog bara öppet 2 dagar i veckan, och det är nog kul för Nikita att få leka lite med andra barn också :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Spännande! Hoppas det går bra. Och att hon är snäll vid dom andra barnen ;D

2010-09-09 @ 10:29:54
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: