Storstädning!

Igårkväll när mina små hjärtan låg och sov började jag plocka här hemma, inte för jag egentligen hade någon lust till det men med en gnällig mammig bebis om dagarna har man inte riktigt tiden och jag kan inte leva när det är stökigt och skitigt överallt. Så igårkväll plockade jag undan i alla rum förutom sovrummet och sopade golven överallt, det var fruktansvärt jobbigt och jag får verkligen lida för de nu med min rygg. Det jag inte orkade ta igår va disken, som var monsterdisk fast den bara varit från 2 dagar, förstår inte.

Och idag när Nikita sov testade jag att dammsuga, har innan varit rädd för att hon skulle vakna men det gjorde hon som tur var inte, så jag dammsög alla rum förutom sovrummet, sen skurade jag golven. Jag diskade och torkade av i köket och allt det på 1 timme, precis när jag var klar vaknade min lilla prinsessa. Då bytte jag sängkläder och dammsög sovrummet och balkongen också, med Nikita fastklistrad i bärselen, hon hatar verkligen dammsugaren. Jag har även hunnit med och tvätta 2 maskiner tvätt och hängt upp. Och allt det innan klockan 13 idag :)

Sen fick Nikita lite mat i magen, vi gick ut och gungade lite i lekparken och sen gick vi till Natalie & co för att leka av oss lite till. Och sen gick vi ut i lekplatsen en sväng igen, gick in och badade en trött bebis som nu ligger och sover igen. Så tiden har verkligen försvunnit idag och jag blev chockad när jag kollade på klockan vid 15.45 och kom på att snart kommer ju andré hem, redan :)

Och idag när jag storstädat hela lägenheten har vi bjudit upp andrés mamma, som inte varit och kollat på lägenheten än :) Känns lite trevligare om man har det rent och snyggt när någon ska kolla omkring hur man bor :)

Snart kommer stora hjärtat hem med pizza, jag tycker jag var värd det idag :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad gott med pizza! Och helt klart är du värd det efter idag! =D

2010-09-02 @ 17:49:04
URL: http://briadlover.blogg.se/
Daniel Skrev:

Städar oxå!! Till körvkalas i finnbyn



Vi borde ha hjälpts åt

2010-09-03 @ 13:45:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: