Sovmorgon

Idag var de äntligen min tur att få sovmorgon, Nikita vakna först 6.30 av att ramla ur sängen :( Var tvungen o tömma den tutten också inatt och annars håller jag mig vaken när hon äter från den men jag somnade och vaknar istället i panik. Sen ville inte Nikita somna om igen, det tog närmare 1 timme innan hon somna igen och sov till 9, då tog andré henne och åkte iväg så kunde jag sova till 11, skönt :)

Nikita börjar mer och mer förstå vad "ajaj" betyder, innan har jag sagt det med lite högre bestämd röst och hon har lyssnat dom flesta gångerna. Och idag när hon va påväg till kattmaten sa jag "ajaj" med vanlig röst och hon lyssna och kröp vidare, så duktig. Hon har blivit jätte duktig på att ställa sig upp och hon står mycket stadigare än hon gjorde tidigare. När hon ska sätta sig ner flyger rumpan ner i golvet så det är ju tur att hon har blöja som stötdämpare:) Hon kryper jätte fort och kryper gärna iväg för att utfoska, då hör man också om hon ser nått hon vill leka med, då säger hon "dä" och "e dä" några gånger, låter hur sött som helst :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Nawwww, jag är inte ALLS avundsjuk....

Vill inte alls ha någon bebis... ;D

2010-09-10 @ 13:58:40
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

haha ja det undrar jag med.. men roligare än dom flesta leksaker är dom tydligen iallafall !

nej hon kryper inte, hon ålar fortfarande men försöker komma upp på knäna samtidigt.



det var 14,1 megapixel på den.. lite onödigt mkt men den verka bra annars med så :)

kram

2010-09-10 @ 20:52:23
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: