Sovmorgon

Inte bara sovmorgon, jag gick och la mig tidigt igår, vid 22! Så både jag och Nikita vaknade samtidigt vid 9.30, skönt att kunna ligga i sängen och dra sig lite, samtidigt som Nikita :) Hon var jätte trött igår eftermiddag och vid 18 gick ögonen i kors på henne, så tänkte att hon kunde väl få sova en liten kort powernap då, vi höll ändå på att laga mat då så väckte henne när vi ätit färdigt, men hon blev skitsur och skulle inte vakna då inte, nehe hon får väl sova vidare då. 2½ timme sömn senare vaknar hon och är leksugen, så hon fick vara uppe och leka tills vi gick och la oss vid 22 och då var hon trött :)

Jag tycker inte om att hon inte vill sova på eftermiddagen längre, för om hon sover vid 11-12 så blir det väldigt långt till läggdags vid 20. Och har hon sovit mellan 11-12 så blir hon oftast trött runt 17-18 vilket känns väldigt sent o ha sista powernapen.

Shit vad tiden går, redan torsdag igen vilket redan betyder helg. Eftersom andré är pappaledig på fredagar så börjar helgen på torsdagseftermiddagen här. Och det känns som det alltid är torsdag :) Så idag gäller storstädning, vill inte ha de stökigt innan helgen eftersom jag vet att jag inte städar på helgen :) Så bra då kan jag testa min nya skurmopp som skulle va så bra ;)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad mysigt det måste vara att ha han hemma redan fråns fredagen. =)

2010-09-30 @ 14:14:38
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: