Snart dax för sängen

Fy så trött jag är, det märks att jag sovit dåligt inatt iaf, och stackars andré som sovit minst lika dåligt men fick gå upp flera timmar före mig, men han ska absolut kolla på hur det går i valet så lite får han väl skylla sig själv då ;) haha. Men det är ju snart helg igen och då får han sovmorgon igen :)

Väldigt seg dag, märks att det är söndag. Jag har varken tränat eller varit ute och gått idag, fy på mig! Men imorgon blir det en långpromenad, det behöver både jag och Nikita som nästan varit inne hela helgen. Jag vill ju att hon ska va ute minst 1 timme om dagen, antingen promenad eller lekplatsen.

Ikväll fick jag i Nikita lite gröt och lite mango päron puré. Hon var jätte trött och först vägra hon, men efter ett tag satt hon bara och gapa och höll på att somna, så hon åt gröt tills hon somnade pluttan, hon fick sitta i min famn o äta eftersom hon va trött men eftersom hon inte kan bli helt mätt på bara bröstmjölk så ville jag ha i henne nått iaf.



Nikita igår, hon hade på sig "hello kitty" för första gången i sitt liv, dom var ju faktiskt väldigt söta och dessutom har hon fått dom så jaja får väl använda dom liite då :)


Lillsnuttan igårkväll / natt. Som jag älskar dig mitt vackra hjärta! ♥


Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf Skrev:

åh jädrans gogris :)

ja vi står ut med mycket både under graviditet och efter men fortsätter ändå älska dom lika mycket :)



men oj! så hon är också en tutt-tjej, det gäller ju att inte ge upp och försöka flaskträna kanske när hon är som hungrigast?

jag lyckades igår kväll och imorse men bara 50 ml men det är jag så nöjd med iaf och hon sov ju så mycket bättre när hon fick det till kvällen .

men man vill ju inte amma hela livet man måste ju avvänja dem från tutte småningom och då kan man ju träna lite innan så det inte blir allt för främling.



Vad skönt att höra gumman, glädjer mig att ni funnit varandra igen :)

pussar och kramar.

2010-09-20 @ 08:17:44
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: