Skrikkväll

Jag la Nikita för sent idag, hon hann bli övertrött så det hjälpte inte att jag sjöng eller klappa eller bara låg där, hon skrek ändå, helt hysterisk och ville verkligen att jag skulle ta upp henne, så när jag suttit där inne i 20 minuter eller nått så gick jag ut, hon skrek mer för någon sekund sen knäpptyst. Så det blev att skrika sig till sömns ikväll ändå. Men hon somna iaf i sin säng.

Vi har mys och äter grönsaker och dipp och coola och har precis kollat på idol. Eller ja, jag fick väl se den sista kvarten ordentligen eftersom Nikita somnade 20.45 men fick iaf se lite :) Missade när dom gick vidare så vet inte än hur många favoriter jag har, haha :)

Imorgon är det onsdag och det betyder öppna förskolan för liten. Vi ska ner dit med Natalie och Kevin, skönt med lite sällskap med tanke på att jag inte känner någon där nere än :) hehe. Blir nog att gå ner på fredag också, får se om vi ska ner med Natalie och Kevin då eller om vi går själva, kanske ska försöka dra med mig andré ner som faktiskt är pappaledig då :)

Kommentarer
Hannele - 2barnsmamman <3 Skrev:

Svar:

Ah okej då förstår jag :) hihi..hur gammal var eran tös nu igen? xD jag är senil..



Näe..hehe..förra gången så blev det snitt så det här var helt andra bullar mer än så vad jag hade tänkt faktiskt :D haha..

2010-09-21 @ 21:45:52
URL: http://mammah.webblogg.se/
Therese Skrev:

Va gullig du är:)

Det är verkligen jätte mysigt med två barn. Visst har det sina jobbiga stunder, men jag skulle inte byta bort det för allt i världen.



Jag tycker att du är en hjälte som kämpar på med mat och läggningar. Hoppas det vänder snart och att det kommer gå lite enklare då. Förhoppningsvis kommer hon snart på hur gott det är med riktig mat. Kram

2010-09-22 @ 06:44:53
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Therese Skrev:

Till våren kommer det säkert massor av nya mysiga tyger också. Det är verkligen kul när man kan matcha mössa och dregglis, brukar jag göra till Theo. Kram

2010-09-22 @ 06:52:56
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: