Skönt med vardag

Helger är jätte mysiga och jag älskar att ha andré hemma hela dagarna, även att han typ bara sitter vid datorn. Men ingen av oss lyfter ett finger här hemma på helgerna, så det blir snabbt stökigt igen. Och så fort var´dagen är här igen blir det genast städat och diskat, och det är så fruktansvärt skönt! Tvättmaskinen får jobba idag, 3 maskiner fick den ta idag, och vad jag älskar o ha tvättmaskin, alla barnfamiljer borde ha de! :)



Nikita stog bredvid mig förut och sa "mamma, mamma, mamma" Underbart!


Och igår hittade hon sin födelsedagpresent ;)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, men det var ju inte bra! =P Du får gömma den bättre ;D



2010-09-28 @ 08:05:32
URL: http://briadlover.blogg.se/
Isabel Skrev:

Exakt så där är det hemma hos oss också. Ingenting blir gjort på helgerna eftersom man gärna vill umgås och passar på att göra det medan alla är samlade. Sysslorna kan man ju faktiskt göra om vardagarna och är man mammaledig faller det naturligt på oss att göra det och jag har faktiskt inget emot det :) Jag ääälskar att tvätta och tycker det är rogivande att vika tvätt så att ha egen tvättmaskin är ett måste för mig. Man blir verkligen bortskämd men man har ju samtidigt en liten en som ökar högen :)

2010-09-28 @ 10:39:59
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: