Skitunge!

Favorit i repris? Ja man kan ju undra, idag igen känner jag hur de luktar bajs när jag vaknar, bredvid mig sitter en väldigt stolt Nikita och en bit längre ner i sängen ligger en öppen full bajsblöja, men idag har hon även kissat i sängen! Men jag kan ju inte låta bli att tycka de är lite roligt, nästan lite gulligt också! Idag blir det att köpa up&go blöjor o ha på natten.

Sovmorgon fick jag iaf, 1 timme längre än vad hon senare brukar gå upp, så vid 9 väckte Nikita mig på detta underbara sätt :) Och så gick jag o la mig 1 timme tidigare än jag brukar så idag är jag inte lika trött iaf :)

Ska också ner och köpa lack så jag kan göra klart Nikitas gips hand och fot, ska även göra om handen för blev inte så nöjd med den :) Sen ska jag rama in handen och foten och hänga upp över våran säng, och när vi får en till bebis ska jag göra lika dant med dennes hand och fot och hänga upp över sängen bredvid.

Nu tränar Nikita på att gå i gåvagnen, hon ställer sig upp mot den själv och kryper med knäna men håller i den med armarna :) Det går verkligen undan här hemma nu och så himla underbart kul det är, men man känner ju att det är jobbigare också! :)

Kommentarer
Linn Skrev:

Låter som någon behöver ett par trosor över blöjan!! :P här sovs det i pyamas så vi slipper sånt skoj :)

2010-09-27 @ 21:20:22
URL: http://napmils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: