Shoppingdag

Idag känns det som vi shoppat ordentligt, men när vi kom hem kändes de som det inte va så mycket som vi trodde, det blev var det inte mer :) Nikita fick en födelsedagpresent, en matta som är sjukt mysig vit lurvig med världens mjukaste material, 2 hyllor och en hylla att ha sina böcker i. Hallen köpte vi hatthylla, skohylla och en kroksak som vi ska ha lite längre ner till Nikita. Sen köpte vi massa tråkig mat också, jag hatar o handla mat. Det är tråkigt o handla de, o packa upp det och bara dyrt, men nått man måste ha ;)

Det blev en hel dag, vi åkte i morse och va väl inne vid 10.30 och kom hem vid 18 tror jag, så nu är vi trötta. Nikita håller på att protestera och vill inte sova, hon har nu skrikit i 30 minuter, det hjälper inte alls att jag är där inne längre, hon skriker bara mer.

Nikita har blivit jätte mysig och pussas hela tiden, innan han hon mest pussat på Linnéa som är en liten bebis, men igår fick Natalie massa pussar av Nikita som inte ville somna igår heller, och hon skrattade högt av att bara kolla på andré, jag försökte få henne o skratta och hon titta bara på mig som jag var dum i huvudet eller nått och titta på pappa igen och skratta, haha söta ungen :)

Nu är det idol mys och i morgon blir det stan igen för att fira andrés lillasyster, då blir det lite mer shopping igen :)

Fått i sessan lite sempers ersättning, andré gav i pipmugg, nappflaska och via tesked och jag var instängd på toan, hon fick i sig lite men inte så mycket, så vi hjälptes åt och gav henne vatten emellanåt som hon älskar och vi fick i henne en hel del då faktiskt, det blir ju så mycket bättre när man hjälps åt :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Lite shoppat? Haha, det lät mkt. ==P

2010-09-24 @ 21:32:56
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: