Promenad och träning

Det blev inte o gunga för nikita idag, det var blött och grusigt på gungorna så vi gick en promenad istället på 30 minuter, 20 minuter i rask takt och på hemvägen somnade nikita, då gick jag lite långsammare så hon fick sova en liten stund iaf :) Sen när vi kom in blev det träning för min del, det är ju så jobbigt men så skönt efteråt! Jag älskar o träna, när jag inte är lat :) haha.

Idag sa Nikita "ti..tta" jätte tydligt när hon fick syn på nappen, då svara jag "ja titta nappen" då blev hon jätte glad :) Och lite senare kom stumpen som nu bara heter "dä" datorn och allt annat roligt heter "e dä" :) Min duktiga lilla tjej! ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad roligt att hon börjar prata lite. =)

2010-09-14 @ 18:01:08
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: