Onsdag

Lilltjejen vaknade vid 9 idag, som hon brukar. Trots att hon inte somnade förrens 21 igårkväll, hon ville ju också se idol ;) Men hon kröp istället omkring här överallt :) Sötnosungen!

Idag var Nikitas gudmor och hälsade på, hon har alltid med sig presenter till nikita :) Idag fick hon tallrik och sked och gaffel som man lätt tar med sig om man ska äta någon annanstans, supersmidigt. Hon fick också en pipmugg med mjuk såndärsak där nappen sitter så hon älskar den :) Jätte bra med droppstopp och mjuk när hon ska lära sig dricka ur en sån.

Jag har för en gångs skull gjort iodrning mina naglar igen, har inte fixat dom alls sen bröllopet så det var väl på tiden kanske ;) Och lillsnuffsan kryper omkring här och jag ska ställa mig och diska och sen börja med maten tills mitt stora hjärta kommer hem :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, idol som suger ;D

2010-09-08 @ 19:36:48
URL: http://briadlover.blogg.se/
Malin Skrev:

Sv: Okej. Så du kan rekomendera honom? Har lite mailkontakt med honom & han verkar ju väldigt seriös.. men tycker det är lite läskigt ändå :p men han sa att blir jag inte nöjd gör dom en ny - alla deras kunder ska bli nöjda.



Men hade du testat ngn liknande modell av klänning i butik innan? Har ju en drömklänning (som dom isåfall kan sy åt mig, om jag skickar bild) men har aldrig ens testat en brudklänning.. så kanske vore bra att åka & testa en sån modell (axelbandslös) först för o se om jag ens trivs i den modellen..?



Vi gifter oss 28 Maj så det är några månader kvar än..

2010-09-08 @ 21:50:42
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: