Nikitas första bula :(

Idag fick hon sin första bula, stackars unge alltid är det nått med mitt lilla hjärta. Hon väckte en trött mamma genom att slita mig i håret, mindre skönt. Och sen lyckades jag slumra till, och duns så låg hon på golvet och jag kände paniken i hela kroppen. Annars när jag slumrar till hör jag alltid om hon närmar sig kanten och reagerar på en gång men inte idag :(

Och när jag skrev detta ramla hon igen, mellan soffan och soffbordet, min stackars älskling, det är inte hennes dag idag. Men det är ju nyttigt för dom o slå sig, för får dom aldrig slå sig när dom är barn kommer de göra skitont på dom sen när dom väl slår sig och är några år. Men det gör ont i hela mig. Men Nikita blir mest rädd, hon får inte så ont, jag hör på henne när hon får ont och när hon blir rädd men ändå hemskt.

Så nu har hon en stor röd bula i pannan och jag hoppas den inte blir värre än så utan försvinner under dagen.

Nu ska vi försöka få i oss lite frukost i magen och sen idag blir det att träffa Natalie&Kevin och Eliin, ska bli kul! :)

Och tack alla fina ni för alla tips och stöd, ni är dom bästa!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Naww, stackars liten! =)

2010-09-23 @ 09:53:39
URL: http://briadlover.blogg.se/
Zandra Skrev:

Sv: Hehe, tack :) Men skenet bedrar, men så bra att jag ser smart ut ;) hehe!



Varför gillar du inte Bill?? Jag gillar inte Eric. Har alltid tyckt att han e så het, men njae.. Han e inte så het mer :) Bill e nice!! Jummie!! Haha, jaha men de va inte så sorgligt? :) Han kom ju igen! haha! Fattar inte varför dom inte dödar han andra bara!!! :O Hoppas dom snabbar sig med säsong 4!! :D

2010-09-23 @ 11:38:34
URL: http://zandraaak.blogg.se/
sara - mamma till wilda Skrev:

De kommer slå sig så många gånger våra små. Ush!



Kjolen är från HM, men fick den när Wilda föddes så finns nog inte mer

2010-09-23 @ 12:39:15
URL: http://saratilling.devote.se
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf Skrev:

Nemen :( , hon kommer ramla och slå sig 1000 gånger om på en dag hela tiden både nu när hon ska utvecklas och när hon börjar på dagis. hon kommer få mycket bulor , sår, jack osv :(



hihi ja det tycker jag. när ska ni upp hit då?

haha, det har ju alltid varit så att tjejer är snabbare i utvecklings fasen en pojkar :)



ja det där är ju olika från barn till barn, vissa vill inte alls använda gå stol andra vill använda den jätte mycket, tror vi tog bort gå stolen när han var 9-10 månader iaf , han började väl krypa vid 7-8 månader :)



men Tusse då! du får göra ett nytt försök idag och skippa så mycket smör så det blir sådär kletigt och yuush. :) , det är iaf en bit på vägen att hon åt 3 teskedar . det kommer nog mer och mer snart.

är det bara potatis du ger henne?



hihi man får hitta sina knep, testa mycket innan man hittar de rätta som barnet gillar, dom kan ju inte säga vad dom gillar och inte. :)

pussar och kramar.

2010-09-23 @ 14:28:18
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: