Lite bilder från dagarna som varit


Nikita i ett par stoora byxor i storlek 80, hon har fått massa nytt i storlek 80 och nått ville jag testa på henne :)



En trött mamma med en gosig bebis mellan gnället ♥

En nybadad prinsessa med fluffhår :) Hennes hår blir inte sådär lockigt längre som det blev när hon var mindre, snyft!



Nikita ligger och leker på golvet medans mamma försöker äta frukost, samtidigt som man ska försöka underhålla henne, men kameran är rolig att titta på när den blixtrar till ibland :)

Och en sönder tofs :)



Nikita fick leka med sin fina bil, men den åker lätt iväg så får hålla i henne lite, hon tog även där några steg när hon stog och höll i den, men då höll jag inte i henne så det blev ett lååångt steg och sen ner på rumpan :)



Såhär låg padda padda fiskmås igårkväll och snarka, min lilla mys ♥
Visst har hon gulligt smeknamn, padda padda fiskmås, men jag lovar det är inte många andra som kallar sina barn för de :) Och det är de jag använder mest när jag pratar med henne :)


Stumpen håller sig som vanligt på balkongen, han verkligen älskar att få ligga där ute, även om det är lite småkyligt men då är det bara krypa ner under filten :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Jag har helt missat inlägget med hårfärgen ju! Skit snyggt ju! =D



Gulligt smeknamn ;)

2010-09-01 @ 18:15:26
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: HAha tydligen ;D

2010-09-02 @ 07:38:42
URL: http://briadlover.blogg.se/
Louise Skrev:

Haha, älskar bilden när hon är nybadad :D

Hon ser galet glad ut på alla bilder <3

2010-09-02 @ 12:22:42
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: