Komma i form

Jag har också börjat träna, har som mål att iaf träna lite minst 3 dagar i veckan, sen försöker jag komma ut varje dag för Nikitas skull. Igårkväll tog jag en riktigt lång promenad på 45 minuter i rask takt med mamma och Jerry, det var så skönt och jag somna vid 22, jag har haft jätte svårt för att somna jag vet inte hur länge, har inte somnat innan 00 på flera månader, hur tidigt jag än gått och lagt mig. Så nu mera ska jag försöka ta mig en promenad varje kväll, kanske inte en så lång promenad varje gång men en liten iaf. Och sova som en stock hela natten :)

Och när jag tränar gör jag det med Nikita, har massa övningar jag kan göra med Nikita. Hon tycker det är kul, och jag kommer i form. Inte för att jag vill gå ner i vikt för det vill jag inte, vill få bort hängdegmagen och få lite muskler i kroppen, och så mår man mycket bättre när man har träningsvärk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: