Kan själv

Idag förvånade Nikita mig nått rejält, vi låg i sängen och Nikita satt upp och helt plöstligt från ingenstans bara ställer hon sig upp utan nått stöd alls! Som tur var låg vi i sängen för hon ramla så fort hon lyckats ställa sig upp! Min duktiga lilla tjej!

Hon har blivit mycket stadigare på bara några dagar och håller balansen mycket bättre. Idag höll hon mig i ett finger och stog jätte länge, hon tog även 2 steg framåt och det har hon inte vågat innan om jag inte hållt i båda händerna. Min duktiga lilla tjej.

Skönt att mellan gnället och skriket händer något kul, Nikita har varit sååå jobbig dom senaste dagarna och jag vet inte vad det är med henne. Jag försöker med precis allt men hon blir bara arg för vad jag än gör, försök gå och kissa utan skrik, det går inte, inte ens om hon får vara med inne på toan, hon skriker så fort jag släpper ner henne, skriker när jag bär henne, skriker när jag vaggar henne, skriker när jag försöker leka med henne, ja precis hela tiden. Tålamodet testas lite för mycket ibland och jag hoppas detta går över snart så jag får min bebis tillbaka.

Funderar på om hon kanske börjar komma in i seperationsåldern, eftersom hon verkligen får panik om någon av oss lämnar rummet. Så ja kanske. Men det är ju bara ett tecken på att hon utvecklas normalt lilla tjejen. Mamma är så stolt över dig hur jobbig du än är vissa dagar ♥


Lite nöjd om jag får stå upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: