Jobbig natt

Nikita som somnade vid 18 igår och sov ända till 7.40, tänk om hon sovit så hela natten, vad skönt det skulle va. Men nej, innan vi gick och la oss vid 00.30 hade Nikita vaknat kanske 10 gånger, flera gånger i timmen och det kändes som jag inte gjorde annat än amma henne.

Men ändå tänker jag försöka ha henne i sin säng tills hon vaknar, hon vakna så fort vi gick och la oss så gick och hämta henne. Inte bara de, grannen har fest och det lät typ som dom möblera om där eller nått, sen vid 2 tiden, och jag fortfarande inte hade somnat, ja då höjer dom musiken och basen ännu mer, tack! Om jag hade lust med o hämnas o spela skithög musik i morse? Ja, men orkade inte :)

Sen vaknade väl Nikita 1-2 gånger i timmen och gnällde, hon skrek inte utan mest gnällde, jag hade lika svårt att somna om varje gång fast jag var så trött så jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Så när Nikita då vaknar i morse och bestämmer sig för att inte sova mer, då bad jag andré snällt och sa bara en liten stund sen kan du få gå och sova, eller nått, det var iaf så jag menade :) Men han underbar som han är lät mig sova till 11. Tack hjärtat!

Och nu har jag lyckats få i Nikita 70ml välling/bröstmjölk. Jag blandar en dl välling med lite extra pulver och hälleri 3-4 iskuber med mjölk som jag fryst in. Och nu sitter lilltjejen och äter rån på govlet och är bara nöjd, puh :)


Kommentarer
Hannele - Snart 2barnsmamma (bf idag!) Skrev:

Svar:

Ja det är lite drygt men sånt händer..någon gång måste det bli min första :) hihi..



Ja det hoppas jag med! :D Tackar!

2010-09-19 @ 13:00:16
URL: http://mammah.webblogg.se/
Ajdinsmamma Skrev:

Ibland skulle man verkligen vilja gå upp till grannarna och säga 'snälla jag har ett barn hemma', och precis som du sa känner man också att man vill hämnas men ändå tänker man om och bestämmer sig ändå för att inte göra det.



btw, jättesöt blogg.

2010-09-19 @ 15:11:29
URL: http://chicmommy.blogg.se/
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf Skrev:

tack raring :)

hur är det med er nu?

puss och kram finaste.

2010-09-19 @ 20:31:15
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Thakock Skrev:

Vad jobbigt! =/



Tyvärr får man stå ut med fester när man bor i lgh. Nån gång vill man festa själv och då är det illa om man gnällt på andra. =P

2010-09-19 @ 20:47:42
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: