Jobbig läggning

Nikita fick pilla lite på min dator, men hon fick aldrig smaka på den, ifall den inte är dregeltät ;)






Ingen lugn kväll här inte, Nikita sov mellan 14-15.30 ungefär idag i vagnen, men ändå va hon jätte trött vid 19.30 så vi la henne då. Och hon skrek några minuter, sen somna hon. Vankna när vi gick ut därifrån och skrek en stund till. Vakna vid 20.30 och skrek i 35 minuter sen somna om. Vakna igen vid 23 och fick mat och sen skrek 5 minuter till. Så ikväll har det verkligen varit skrik, stackars prinsessan, jag hatar när hon får skrika sig till sömns men våra metoder funkar bara 1-2 nätter sen skriker hon igen. Skulle vilja köpa "sova hela natten" och "somna utan gråt" kanske står nått i dom som man missat.

Städningen gick inge vidare idag inte, jag tog disken som inte va så mycket sen har jag inte gjort mer här hemma, men ibland får man ju va lat och dessutom kryper jag omkring på golvet och leker med Nikita hela dagarna så ;) Hon är ju väldigt söt, om hon är gnällig eller mammig och jag inte får lämna rummet utan att hon börjar gnälla så får jag krypa ut, för det tycker hon bara är kul och kryper efter, sötnosen! :)

Vi har haft idol mys med grönsaker, dipp, coola och chips, mumsigt! Just nu känns det som jag gått upp 2 kg bara ikväll :) Och samtidigt har jag fixat iordning naglarna, nagellack är ett måste för mig :) André brukar alltid gnälla över hur mycket tid och pengar jag lägger ner på mina naglar, men jag gör allt själv istället för att gå till dyrt ställe och fixa dom iaf ;)




Sötungen försökte ta av sig mössan, sen satt hon och hoppa på rumpan! :)


Nikita i lådan


Nikita hittade mammas linne igen och tog på sig den lite halvt sådär :)


åh en kortlek :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Hon är så söt! =)



Vilken myskväll ni haft! =)

2010-10-01 @ 07:58:33
URL: http://briadlover.blogg.se/
Nathalie-mamma till Zacharias Skrev:

När dom 'r runt 8 månader brukar dom komma in i en utvecklingsvas, det hände rdå otroligt mycket i hjärnan och utvecklingen och påverkar ofta maten och sömnen negativt. Så de e nog bara en period:)

2010-10-01 @ 20:43:47
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: