Jag älskar dig

Jag älskar varje morgon, då jag får mötas av ditt vackra leende.
Jag älskar varje dag jag får spendera med dig, varje sekund.
Jag älskar att varje dag få se dina framsteg, få se dig utvecklas.
Jag älskar att varje dag få vara dig så nära, pussa på dig och bara ha dig nära.
Jag älskar varje dag då jag får gosa ner mig i din mjuka mage.
Jag älskar varje dag jag får nypa lite i dina gosiga lår.
Jag kommer alltid stå där vid din sida, alltid finnas där för dig. Jag är så stolt över att få vara din mamma och varje dag är så meningsfull sen du kom in i mitt liv, jag älskar dig mer än ord kan beskriva. Du är mitt allt, min livsglöd, min glädje, min sorg, min sol, min ängel, min luft mitt allt, jag kan inte leva utan dig och jag vill inte leva utan dig ♥


Tänk att får spendera varje sekund, varje minut, varje dag med denna vackra ungen, varje dag få mötas av hennes skratt, hennes leende. Jag älskar dig så mycket, du är verkligen allt, hela min värld ♥

Det var den dagen du föddes, som jag fick uppleva ren lycka, den dagen förändrade mitt liv föralltid och bara tanken på dig gör mig varm i hela kroppen. Jag är så tacksam över att just jag fick föda fram dig, mitt vackra barn.


Kommentarer
Thakock Skrev:

Jätte gulligt! =)



Godmorgon!

2010-09-06 @ 07:27:27
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: