Hemma igen

Vi tog oss en promenad på 40 minuter i regnet, Nikita somnade efter 10 minuter så hon fick sova. Och ändå va kl. 19.15 när vi kom hem och hon blev väckt, men trött var hon iaf. Sen kom jag på sådär i sista minut att jag skulle ju göra gips hand och fot idag, och just idag för det är hennes månadsdag :) Så natta henne vid 20, som vi iofs brukar göra. Och idag satt jag där inne och sjöng vaggvisor för hon skulle somna, så fort jag blev tyst börja hon skrika så jag fick sjunga i hela 30 minuter innan hon somnade, men hon somnade iaf utan att gråta och utan tutten så framsteg :)

Idag har jag fått i henne mer mat än jag brukar, så får hoppas på att hon är mätt nu och kan sova lite bättre inatt iaf, och tack alla fina ni för era svar angående maten! :)


Lilla snuttan försökte krypa upp i sängen, men gick inte så bra, snart så :)



Fis ville hellre leka än ta månadskort, men jag fick iaf bra kort denna gången fast jag bara tog 4 :) Annars tar jag väl 30-40 st för att få minst 1 bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: